Fetterlein aflyser sit slots-bryllup – er han bryllupsklar eller ?


Mit Franske slotsbryllup er udsat på ubestemt tid …

Den tidligere tennis stjerne Frederik Fetterlein og studerende Charlotte Damberg havde arrangeret stort og flot slotsbryllup til Februar 2011 på slottet Hattonchâtel Château, som vi kender fra tv-udsendelsen “Stjernerne på Slottet”. Fetterlein siger til Her & Nu, at aflysningen af deres romantiske bryllup ikke har noget at gøre med, at han er blevet erklæret personlig konkurs.  Fetterlein skulle efter sigende have alle sponsor aftaler på plads samt arrangeret med flere tv stationer om at filme det “royale bryllup”.

Vi håber stadigvæk på det perfekte eventyrbryllup

Forhåbentligt får vi tid til senere at blive gift på det berømte drømmeslot i Frankrig, og for engang skyld er det ikke kun brudene, der synes at stedet til afholdelse af et kanon bryllup er perfekt, men brudgommene falder også for slottet. Der kan man virkelig holde det perfekte bryllup, siger han.

Der imod oplyser Fetterlein og Charlotte pressen om, at Charlotte må passe sine studier og at Fetterlein har vældig travlt med sit nye job hos MyToday og at det desværre er gået lidt for stærkt med at arrangere det glamourøse bryllup.

Fortsætter Fetterleins utroskab ?

Det er vel ikke nogen hemmelighed at charmetrolden Fetterlein har været utro mod nogle af sine tidligere kærester eller kone.
Den tjekkiske topmodel Theresa Maxova, som han blev gift med i 2000 og har sønnen Joshua Tobias på 10 år sammen med, har han været utro overfor.
Efter at forholdet gik i stykker og de blev skilt, fandt han sammen med sangerinden Saseline Sørensen. De fik sønnen Sean, som i dag er to år, sammen, før de i 2008 også gik fra hinanden.

Tennisstjernen Fetterlein har aldrig sagt nej tak til en god og livlig fest, hvorfor ingen undres over, at han i sidste uges Se og Hør kunne ses som en særdeles festglad Fetterlein, der tilsyneladende havde glemt alt om sin forlovede og forestående bryllup under en julefrokost på natklubben Simons i København.
Her havde han en smuk mørkhåret kvinde på skødet i flere timer – det var vist en fotomodel, siger rygterne.
Noget han selv efterfølgende indrømmede overfor ugebladet, men han nægtede dog at være gået over stregen.

Jeg er tro mod min kæreste Charlotte

– Der skete jo ikke mere end det, og jeg var ikke utro eller noget, forklarer Fetterlein til medierne. I mine andre forhold har jeg været utro –
jeg tror faktisk ikke, at jeg har haft et forhold til en kvinde, hvor jeg ikke har været utro en eller flere gange, men sådan noget vil jeg ikke gøre overfor Charlotte, slutter kendissen Fetterlein.

 

Skriv et svar

